torsdag, juli 31, 2008

Höhö :)

Tjo faderittan!

Orkar mig inte på en veckouppdatering men det har varit full aktivitet nästan hela tiden. Det som stör mig mest på min semester är att mitt jobb ringer nästan varje dag och frågar om jag kan hoppa in och jobba. Ingen respekt alls när jag vill vara ledig, och ändå sa jag klart och tydligt vid samtal 1 igår att jag kan tänka mig att hoppa in och jobba i höst. Men vid samtal 2 frågar de om jag kan jobba idag. På semestern ska det vara tyst i luren :)

Igår var jag, fia och mamma i Nässjö och tittade i diverse möbelaffärer. Åh vad jag vill flytta och börja inreda snart! Fanns så mycket fint på mio. Det kostar ju men det är kvalla och stilrent. Men det dröjer nog ett liiitet litet tag till iaf. Men den som väntar på något gott...

Idag har jag och Sanna varit och shoppat i Jönköping. Kände pulsen på min blivande studentstad och jag kommer nog passa in rätt så bra *peppar peppar* haha. Men lite konstigt kommer det nog vara första dagen när jag inte ska slå mig ner bredvid josse, lillis och lisa som på den gamla goda tiden!

Jag var ju även tvungen att köpa kläder till bröllopet som utspelar sig i september. Åh vad sånt klädshoppande suger alltså! Jag ska inte vara negativ men om hajken är då väljer jag hajken. För den nyfikna blev det en rätt ball jeansklänning med knappar och så ska jag ha ett krämvitt spetslinne under för det lite vackra och oskuldsfulla. Jag vill köra min stil och inte ha nån pluttig sommarklänning som ska matcha alla andra. BUHU.

För att få en bättre balans lägger jag upp lite bilder från vår galna fest förra lördagen. Fördrink, inflyttningsfest, hottet, efterfest.
Frida, Karro, Emmy, Malin, Josse, Karin och David

milf.


Jag festar inte utan Karro någon gång, aldrig inte en chans
att jag festar utan Karro (melodi: Jag dansar aldrig nykter)

Hidden rock med sugrör, helt öppet. Ja herregud.
Hejsvejs

Inga kommentarer: