lördag, juli 12, 2008

Hörrni små govänner nu ska jag för er berätta.

Jag befinner mig i ett lyckorus. Känslan är obeskrivlig, jag är på banan igen. Mina framtidsplaner är på G, kära vänner jag kom in i Jönköping! :) Jag är en lycklig själ av 16.

Så nu kan jag bekräfta på riktigt att jag är smålänning igen, en tid framåt för sen har jag nog lite andra projekt på gång. Men en sak i taget! IHHH vad roligt det ska bli :) Oscars syrra har sagt att den är jättekul och bra och det kommer bli så bra det här! Sanna sa att det första man gör när man börjar är att åka ut på hajk med klassen (eller nåt liknande?). En ny stad, en ny högskola, en ny klass, nya vänner. I like it. MEN jag ska inte förneka att det känns lite pirrigt, på ett bra sätt.

Suget efter eksjöpizza blev för stort så på cykel trampade jag mig ner i regn och beställde en david special. Haha jag lär ha sett ut som ett pizzabud när jag kom där med pizzan på styret men fan så gott det var! Nu sitter jag och firar med lite smågodis... Karolina Maria Åkerlundh har semester och har kommit hem till oss från götet. Detta innebär såklart att det blir fest ikväll. Jag jobbar i morgon men idag känner jag såhär, bakis or not - jag kunde inte bry mig mindre!

Pussipuss

Inga kommentarer: