torsdag, juli 17, 2008

mot sitt slut

God middag!

Hemkommen från ännu en arbetsdag, dock bara 5 h idag! Jobbar heldag fred, lörd och söndag men sen efter det har jag 3 arbetsdagar kvar till semestern, gött mos! :)

Igår var jag, mamma och pappa på bio, mamma mia. Måste säga att jag verkligen gillade den! Bra manus med lite glimtar av humor i. En kultfilm som bör ses. SATC var för den delen också mycket bra!

Annars händer det inte så mycket mer i mitt liv. I kväll kommer familjen Gustafsson på fest hos oss för att fira fisen. Och jag som börjar 7 i morgon, hur ska det gå? Längtar så till nästa helg då har vi bokat in fest. Jag hade ett krav och det var att Karro P skulle vara med för det finns ingen som är så flummig och som bjuder på sig själv så mycket som hon gör när det är fest haha. Kan ni förstå hur någon lyckas springa upp på en vägg av misstag och springa ner och rakt fram utan att märka det. Iof var detta efter boppershistorien men ändå, karro är grym haha. Lazee kommer också till hottet så det blir väl "rockaway"- för hela slanten.

MWA ^Mallan

Inga kommentarer: