onsdag, juli 02, 2008

sommarkläder it is

Whoo.

Som jag tidigare skrev så är jag egentligen inte någon vidare sommarmänniska och detta har helt klart påverkat min garderob. Jag är sjukt dålig på att köpa sommarkläder... när Annicha och jag var på stan förra veckan var det endast höst och vinterkläder vi letade. Men nu fick jag ta mig i kragen och verkligen leta sommarkläder vilket visade sig kanske inte var så svårt torts allt. Undra om jag kommer använda det, men jag tror det för jag gillade det på något sätt. Efter min och syrrans shoppingrunda kom jag iaf hem med två koftor, en blus, en klänning, vita jeans och ett par leggings. Jag lägger upp en bild, jag hoppas att det gilts som sommarkläder nu. För jag gick verkligen in för det, ask my sis!





I morgon skulle jag ha slutat 12.30 men får jobba vidare några timmar till för Lotten. Men sen kan de inte räkna med mig nåt mer för på fredag åker jag till mitt M i Lund. Ska bli så mys! Var trots allt 4 veckor sedan vi kramades farväl.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka till Josse en sväng eller bara vara hemma och ta det lugnt. Den som lever får se! Ha det gött i sommarsolen (nu kan ni väl inte klaga iaf? :P)

Malin

4 kommentarer:

Anonym sa...

du är knäpp! sommaren är den bästa! ;)

baramalin sa...

Knäpp kan du vara själv knäppskalle! :P

Anonym sa...

hej hopp =) nog tycker jag du lyckats fynda dig sommarkläder..bra jobbat !;P Hoppas du får en underbar vistelse i Lund. kram på dig!

baramalin sa...

Vad bra, då litar jag på dig! :) Tack vännen det ska jag ha! Hoppas allt är bra med dig saknar dig! Kram