torsdag, december 20, 2007

Nu drar det igång, julen 07

Har hunnit med en hel del under min vecka. Ska ordna det sista ikväll... sen skulle man kunna säga att -julen- och dess firanden drar igång på riktigt!

Fredag - Julfest hos fam Lindbergs. Är så glad att så många av oss barn/ungdomar (har ni tänkt på att när man kommer hem till sin familj så blir man ett barn igen?) är hemma detta år och kommer vara med som det var förr i tiden. Jag, fia, karro, magdalena (johanna?), carin, ann, jacob (peter?). Ska verkligen bli kul.. var längesen Henningssons, Perssons och Lindbergs var samlade tillsammans :)

Lördag - En sista uppladdning och fixande... tror nog de flesta av mina pärlor kommer hem då med :)

Söndag - Lillejul hos Katrina och Janne, en lillejul utan dem är ingen jul alls! Ska bli himla mys.

Måndag - Julafton hemma hos oss tillsammans med Maggan och Kalle. Vilket betyder mammas underbart goda julbord och så ska vi leka paketleken i år, vem vill ha the ram? (haha).

Tisdag - Juldagen. Hälsa på farmor i Tranås och efter det blir det party och julklappsbyte med pärlan, sen hottet! :)

Onsdag- Annandagen. Åka till kusinen och kusinbarnen i Nässjö och käka lite.

Helgen efter det blir det middag och lite julmys med kusinerna Glaad och deras familjer.

Sen vankas det nyårsfest... men det får vi ta då!
Vill träffa alla nu så vi kan kramas!

Btw har jag blivit antagen till kursen, jag ska alltså skriva min C-uppsats nu i vår. Det börjar gå mot sitt slut. Tjoflöjt.

PUSS

Inga kommentarer: