måndag, december 10, 2007

Skratt är bra

Haha ja vad kul man kan ha. Jag är övertrött och sitter och spelar alla jag känner ett spratt.
Ida Olsson och jag pratar gamla minnen och hur väl vi känner varandra för vi vet exakt hur man reagerar i diverse situationer. Oj vad jag har skrattat i min ensamhet. Vi har även peskriberat lite av vårt liv. Jag-Jonne och Jeanetthistorian. Ida- GrisAlbin, toastolen hon krossade hos K, och sin del av Jeanetthistorian. Detta ska aldrig mer ältas eller användas emot varandra vid bråk. DEAL?

Ida Westerberg är på nobeldagen och bär en fana med sin studentmössa :) Sött. Skulle vilja se henne bjuda upp statsministern till dans haha.

Jag bara längtar hem såå mycket nu! Ska bli himla kul :) Är så längesen man träffade alla!
Det har förövrigt ordnat sig med min resa. Jag fick byta grupp...

MALIN (namnsdagsbarn)

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

feting DEAL