lördag, december 08, 2007

tänk en jul i popcornpåsen

Åhh denna flummighet alltså. Fan att ingen har koll på något den här kursen. De fattar väl själva at de inte kan komma och säga en vecka innan att vi ska ha littsem vecka 50 och 51. HELLO? Det är ett universitet där säkert mer än hälften av studenterna kommer från södra Sverige. Vilket betyder att resor måste bokas ganska tidigt för att få komma hem till jul. HUR FAN TÄNKER DE? Åh blir så leds. Vill bara sova och vakna upp i min säng i Eksjö. Har ingen motivation till den meningslösa uppgiften heller.

-
Annars. Mys igår hos lillis med fruktsallad, glass, chips och dipp (inte samtidigt dock). Kollade idol och fredag hela veckan. Ikväll kommer brudarna till mig, jag ska bjuda på middag :) Var tänkt som en tackförhjälpenmedflyttenmiddag samt en avskedsmiddag. Men nu kanske det inte blir min sista helg här. Kanske måste spendera jul och nyår här haha. Vilken mardröm...

Det löööser saj. Det vet jag men de känns såå drygt.

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

nej nej usch så de beter sig!