söndag, december 16, 2007

Tiden är kommen!

Äntligen hemma! :)

I fredags tog familjen emot mig med öppna armar nere vid busstationen och sedan bar det av till Via venetto för att köpa efterlängtad (!) pizza. Fia och jag dansade på dansmattan hela kvällen och fick till och med upp mamma några låtar. Så söt när hon stod där och vickade på rumpan till en salsalåt haha. Mys.

I lördags gick jag och Fia på stan och shoppade lite, träffade på lejonlinda. Sedan drog vi hem, åt och dansade lite till, vilade och sen åkte jag till Hanny på födelsedagsmiddag och fest. Jättekul att träffas igen! Sedan blev det hottet där vi dansade till stängning, Fia och Karro kom förbi med och shakade med oss.

Idag vaknade jag bakis men det var bara att ladda för en heldagars shoppingtur i Jönköping, A6. Vi har fått julklappspengarna i förväg så vi kan köpa vad vi vill, luxary life att bara kunna gå och shoppa vad man vill för att man -har råd-. En mysdag med la familia.

Bara älskar detta liv när man har fullt upp hela tiden och kan göra i stort sett vad som helst! På tisdag ska jag jobba, på samma avdelning som mummi, ska bli kul!

Nu filmtime. TJIPP! Mallan

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhh vad härligt du verkar ha det! :) Mor sa hon mött dig på stan och med hennes ord.. "det var så kul att se henne, oj vad längesen det var" Vill också! :)Å pizzzan från via, det är det första jag ska äta på fredag när jag kommer hem också haha! Helt sjukt, alla suktar efter de pizzorna! Puss å kram!

baramalin sa...

Åhh gumman, ska bli så kul när du kommer hem! Och som jag sa.. så fort jag ser nån i er familj blir jag så glad.. är som min andrafamilj ju! Haha ja det är verkligen sjukt.. men inte så konstigt egentligen? Är väl samma familj som har via som havanna? :P Ja det är snart dags för en till.. gäller att passa på haha Puss!