måndag, oktober 06, 2008

What a beautiful morning



Sovmorgon till nio sen åkte jag till stocksnäs förskola och mötte upp Sara. I dag skulle vi hålla i en massa roliga rörelselekar och samarbetsövningar för barnen. Det blev mer utmaning än vad vi trodde då även några från grönans barn ville vara med. Men det var väldigt roligt och alla var nöjda. Det är så roligt med de barnen för jag jobbade där i ca 6 månader när vissa av dem var jättesmå och nu helt plötsligt är de jättetora. Som vanligt märker man ju inte själv att man blivit större (dock mognat).
När jag kom hem drog jag med Fisen ut på en långpromenad. Så underbart väder... jag får verkligen höstkänslor :) Måste bara hitta en man att förälska mig i, eller inte. Det finns nog ingen tid för sånt... och ingen större lust heller. Singellivet är så himla enkelt och gött på nåt vis. Aldrig några problem... men det är klart om ett tag tröttnar man väl på det också.

Jag har verkligen känt mig som ett svullo i helgen. Har ätit mest hela tiden och inte rört på mig särskilt mycket. Jag tar nya tag i veckan med nyttig mat och träning (host). När vi beställer hem mat tar jag alltid samma gamla goda fläsknoisette med pommes och husets egna bearnaisesås från amazing taste. Jag vet att detta är ganska vågat men jag kan nog ärligt säga att det är den godaste maten jag vet, det bara smälter i munnen.


Nu ska jag i väg på spinning och sedan box efter det. Ni kan ju gissa vilken minnesbild jag ska ha under passen :P
Puss mallan

Inga kommentarer: