tisdag, juni 10, 2008

Tjipp och hoj

Nu är allt nästan nerpackat och jag har städat för mycket, enligt mig själv.

I morgon flyger jag hem igen, det känns bra som sagt. Jag känner mig färdig med Luleå... det finns ingenting som skulle ge mig något att bo kvar så därför vill jag fälla ut mina vingar och flyga iväg och upptäcka nåt nytt. Jag är så laddad för nya äventyr, besöka nya ställen, och träffa nya människor. Men man ska inte ropa hej, om några månader kanske jag sitter i ett tacky studentrum på PG igen.

:)

/Mallan

2 kommentarer:

Anonym sa...

så konsigt det kommer kännas när skolan börjar igen å du inte kommer finnas med..du får bli min osynligakompis som sitter med mig på lektionerna.. som T hade haha

baramalin sa...

Mm.. men du kommer ju ha de andra tjejerna! Haha ja du kan ju kalla mig för Jerry, "jag ska bara lära dig...". Nä men kommer sakna dej stumpan, men vi kanske hamnar bredvid varandra änndå. You never know!