söndag, juni 08, 2008

Fin..

Dålig uppdatering, jag vet. Men det har varit fullt upp den senaste tiden. Finns mycket att berätta men är så trött så tar allt lite kortfattat. Opponeringen av examensarbetet gick bra, väldigt bra! Lite korigeringar blir det nu i efterhand som för de allra flesta. Men man blir ju så otroligt glad när man får höra att "Det är guldstjärna på det här arbetet" , "Förstår ni vad ni har gjort?! Jag har varit handledare för doktorander som skriver avhandlingar och det är inte många som förstår och har gjort en sån analys som ni har gjort", "Om inte er handldare fattar det så ska jag viska i hennes öra att detta är ett VG-arbete" osv. Som sagt, glädje är ordet. För när de även påpekade hur mycket tid och arbete vi har lagt ner på det blir man så glad... uppskattning för något man slitit hårt med... ja det är värt mycket :)



Jag fick även uppskattning av min sötnos som berömde mig och knackade på min dörr med denna underbara blombukett. Han är för go mitt M!

Familjen har varit här, var så roligt att se dem igen! Packandet gick över förväntan, fick till och med in min micro som jag hade räknat med att få slänga. Cykeln såldes igår... så nu är jag verkligen på G. På onsdag bär det hemåt, för några månader, för en längre tid, eller för alltid. Ödet bestämmer! Nu saknar jag familjen otroligt mycket... men det är väl bara för det har varit full fart när de varit här och nu är det ju jättetomt när alla grejer är borta. Ingen tv eller nåt (ilandsproblem igen). Men det är inte så lång tid kvar!

Igår festade vi, sista festen med brudarna! Det var roligt på förfesten men sen var det sådär kul ute.. lite folk, och halvdålig musik. Lite trist men det var jävligt god mat. Vi stod 3 pers md varsin gaffel och mumsade i oss från samma tallrik. Sen säger jag "Det var så sjukt gott, man hade inte kunnat få lite påfyllning?" Så kommer han ut med en överfull tallrik till haha.

Nä nu ska jag spela ett parti beta och i morgon är det träff med Lena. Hoppas allt är bra med er! Pusspuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattulerar!! är stolt över dig! :) Puss å kram!

baramalin sa...

Tack ska du ha! Är stolt över dig med, hörs ikväll! :) Puss