söndag, oktober 21, 2007

Två bittra vapendragare


Ja herregud. Jag och lillis sitter och spyr galla över denna fantastiska VFU vi ska ut på i morgon, och tre veckor framåt. Även att jag är en av de drivande i samtalet känner jag mig lite dum och sådär irriterande negativ. Att vara negativ kan störa mig som fan när människor är. Jag talar då om såna som klagar på precis allt och aldrig lyfter något bra, typ rökrutan på LTU Lisa u know whaaat? ;) Eller såna som kommenterar Idol varje jävla gång och bara klagar, dömer och kommenterar de tävlandes utseende. Men vafan vad är grejen liksom?

Men jag iiiids inte gå ut på VFU i 15 dagar och bli bedömd och konstant iakttagen ännu en gång. Har ingen motivation till det just nu. Jag tror att min förra VFU krossade allt engagemang tack vare -pip- som är det värsta jag någonsin stött på i surra, älta, och vara allmänt jobbig-väg. Ska vara i en förskoleklass på Hedskolan denna gång. Det blir nog bra när jag väl är där och få vara bland barn. Men att pendla till Bergnäset är mindre kul. Haha fan vad jag är bitter.

Annars har helgen varit väldigt skön! Har fått jättemycket gjort med packandet och städandet. Fixat och trixat och lagat en massa mat. Vad skönt det är att vara helt själv och göra vad man känner för ibland.

Dags att packa jobbarväskan ;) Pussar Mallan den glada

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror det blir bra denna gången :)