lördag, oktober 06, 2007

ligga eller inte ligga det är frågan

Killar är så roliga. Jag hör mina grannar dammsuga här på vänortsvägen. Varför inträffar det alltid på fredagar eller lördagar? När jag bodde på björx med nio grabbar städade de aldrig förutom de lördagar de skulle supa till det. Då drog de fram dammsugaen och körde igång. Är det för att de tror att de ska få ligga eller? Jag skrattade varje gång för skulle de inte festa på 3 helger så städade de inte. Okej... ibland kan det hända att jag dammsuger/städar en lördag men jag gör det varje helg och en gång i veckan för att jag inte gillar shit. Men ändå.. haha det är gulligt på nåt vis. Vi kan allt om växter och djurs strategier, hermelinen kör sin parningsdans och visar upp sin vita bringa när han vill ligga och killarna kör en extreme homecleaningmakeover. Jag tro jag ska köra en "ska vi gå hem till dig?" inatt för att kolla reaktionen om -han- har städat :) och om han skulle säga ja så säger jag "vilken duktig pojke du är". Sen drar jag hem till mig och seplar x-box.

Idag är jag på G. KUUL ska det bli om våra planer lyckas. Emmas avskedsfest sedan utgång står på programmet. Drinkbord eller inte... fulla ska vi bli, jag och mina pärlor!
PUSS

Inga kommentarer: