onsdag, oktober 17, 2007

I år tar vi guld

Idag väcktes jag av att jossan ringde (okej lilltrollet jag var inte vaken haha :P). Det var sjukt. Jag var mitt inne i min dröm där jag stod och berättade vilken bra moppe jag hade köpt, mamma var också där och pratade om nåt grissvin, och samtidigt börjar backyard babies att spela. Det sistnämnda var dock mobilsignalen. Men på 1 min stod jag utanför vänorts 7, ruffsig i håret med myskläder och hämtade en stor kartong och massa plastsäckar att packa i. Tack Jossan!

Har alltså börjat packa idag på riktigt. Har tvättat en massa grejer och packat ner alla prydnadssaker. Det ska bli spännande att se hur stort flyttlasset blir den här gången. Sist jag flyttade var jag liiite dålig på att uppskatta hur mycket det skulle bli. JAJA :) Annars har jag pluggat till tentan... känns bra faktiskt. Om man nu har fattat allt korrekt och pluggat på rätt. Det återstår att se. Sedan var jag ute på en långpromenad i det härliga vädret.

Känner mig glad. Lika många mål som HV71 gjorde i modomatchen igår... lika många år åkte stureplansprofilerna in bakom galler. FAN VAD GÖTT! Hoppas att det blir svårare att våldta i Sverige nu.

Love today!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, så du sov fortfarande:)inte meningen att väcka dig, fast nog var det dax att vakna med tanke på klockan:P du kommer sova som en prinssesa när du slipper killen ovanför dig:)