torsdag, december 11, 2008

Jag ville bara berätta...

Ska börja med att säga att jag har tröttnat på bloggandet. Jag har ju trots allt hållit på i några år ;) Men vem vet, det kanske bara är en tillfällighet för att jag har så grymt mycket att göra och ingen tid eller motivation för det. Men för er som följer min blogg slaviskt (räknade på en hand I hope :P) så vill jag ändå uppdatera er om mitt liv. En sista gång innan jag tar jullov!

"Ett nytt jobb, vi är imponerade...
De ansäller ju bara de bästa!" (ett gulligt kort från familjen)

Jobbet jag ville ha var jag på intervju på i tisdags och blev direkt erbjuden en tjänst, och jag tackade såklart JA. Igår ringde jag hyresvärlden och uppdaterade henne om mitt liv så efter några timmar satt jag på hennes kontor och skrev på kontraktet för min drömlägenhet. Det har varit en sjuk vecka på alla sätt. Men jag är väldigt väldigt lycklig... och jag känner på nåt vis att det liksom är nu livet börjar. Karriären ska ta fart och jag ska få använding av min utbildning som jag har tragglat igenom under dessa år. Sen ska mitt sociala liv få flöda...

Ja jag känner mig nöjd. Det jag har kämpat för har jag uppnått... men mål ska man alltid ha och jag tror ni vet vid det här laget vad mina framtidsmål är. Färdigsnackat... ha det nu så bra alla ni som har följt mig under åren. Kanske hörs vi igen, kanske inte.

Puss och kram Malin <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

nej! inte får du sluta blogga helt!hur ska man då veta vad som händer? men GRATTIS till dit nya jobb. vad roligt! och till din drömlägenhet också såklart!hoppas du får det så bra! kramar från mig!

baramalin sa...

Hehe tack det var gulligt! Jag kanske ångrar mig efter jul och nyår när tankarna åker berg-och-dalbana och jag måste skriva av mig... Vi får se! Ha det så bra du med kramar

Anonym sa...

Du är kalas ;)