onsdag, december 03, 2008

För mycket av det goda

Jag är övertrött men vet att jag ändå inte kommer att kunna somna. Kan lika väl skriva av mig lite här. Det ringde en annan kvinna till mig idag, hon ville att jag skulle komma på intervju på måndag på lerhagens fsk. Har haft sån beslutsångest hur jag ska göra. Förskolan är rätt nybyggd och arbetar utifrån reggiofilosofin, vilket jag alltid har velat jobba med. Dock var detta "bara" ett vikariat och det ligger långt uppe på höjden och det kommer ta en evighet att cykla dit eftersom bussen stannar innan den branta uppförsbacken. Jag vet att detta låter så bortskämt med tanke på finanskrisen och allt. Men jag tror jag har bestämt mig för att ringa till henne i morgon och tacka nej till intervjun. Det är bättre någon annan får min plats som vill det mer tror jag... ska man gå in för något så ska man göra det helhjärtat! Jag väntar på att den andra kvinnan ska ringa och boka in mig för kålgården istället... tror jag. Åhh vad jobbigt det blev nu.

Är så mycket andra saker som har hänt idag som bara maler i mitt huvud. Har fått problem att somna den senaste tiden, är så mycket som snurrar runt i mitt huvud. Mest planer på allt, möbler, jobb, tenta, redovisningar vemdalen. Det verkar föresten positivt med lägenheten, jag ringde och tjötade med hyresvärden igår så hon skulle kontakta mig nästa vecka så jag kan skriva kontrakt! (men jag tänker fortfarande inte ta ut nåt . . . än :))
Jag är nöjd med min kamera btw. Har haft fullt upp så har knappt inte hunnit fota något, bara fulbilder som jag inte ser någon som helst anledning att lägga upp. Får göra det till helgen..
Nä dags att försöka sova tror jag, i morgon blir det historiagrupparbete och redovisningsplanering. Må så gott!
Godnattkram

Inga kommentarer: