onsdag, juli 11, 2007

not so pepp

well. veckan började ju otroligt bra, det första jag gjorde på träningen var att stuka foten. skitbra! men alla som känner mig vet ju att det alltid händer nåt med mig när jag ska åka iväg någonstans. frågan är ju om jag kommer kunna spela nåt i åhus nu. tar ju ett tag att bygga upp foten och att springa runt i sand barfota är inte någon hit för mina klena vrister. var ju trots allt 4e gången samma fot stukades nu. leeeeds.

är verkligen ensamt här hemma. mamma och pappa är i sundsvall och hämtar hem fias flyttlass. och jag saknar fia så mkt :( att hon alltid ska vara i sthlm och jobba hehe. hoppas jag kan åka och hälsa på så vi kan gå ut och parta på cliff barnes sis!

vilken gnällblogg. det värsta som finns att läsa är fan gnällbloggar. men idag är jag inte bättre själv :) dock har jag 6 arbetsdagar kvar, gött mos! vet inte riktigt vad jag ska göra på semestern.. hälsa på sanna i växjö blir det iaf. och fia i sthlm.. skulle va skitkul om jag kunde ta en tripp till gbg och hälsa på patty oxå! men det återstår ju att se.

ha det gött! saknar er! PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Men maliiino! Krya på foten! Du måste vara med! vi behöver lobbis ;) Puss Ida