onsdag, juli 25, 2007

"jag är född 90 och ni då?" - nää alltså vi är föräldrar på stan

Åhushelgen blev verkligen lyckad trots skånska småglin som väsnades så in i bomben på fyllecampingen vi sov på :) Mycket skratt, lite sömn och otroligt mycket handbollstittande (och spelande) var de spännande inslagen i helgen. Visserligen bjöds det på mycket mer än så (läs "är det här allt händer?" fjärtar av sulan och thor, skååånska knullakommentarer, fylla m.m). Brudar som sagt finns det massa bilder upplagda nu och mer album kommer snart när resten av folket kommer hem. Se och njut :)

Idag hookade jag och Annicha upp vid princess och fikade lite, gött. Sedan gick vi hem till Frida och Daniel och kollade på midsommarbilderna, mkt skratt. Sedan gick vi till vaxblekargränd. där Annicha kollade in ett jobb sedan gick vi till Tokyo och åt kinamat med Thomas och Katta, smarremums var det! Sedan blev det en tour till campingen där vi åt glass och nynnade till "som en gummiboll kommer jag tillbax till dig" hata. Sedan kom någon på den brighta idén att gå runt sjön vilket vi gjorde. Nu har jag svinmånga blåsor på mina fötter.

Sedan har jag pratat i tele med Fia, Richard, Johan Gustavsson (!), Patricia och Vicky :) Så nu har jag två inplanerade resor som går till Gbg och Malmö. Det blir fiiint det! Må gott.

PUSS

Inga kommentarer: