lördag, maj 26, 2007

sommarens sista luleåfest

tjipp och hoj!

har så mycket att berätta egentligen men det känns som att de som behöver veta redan vet eller får veta det snart ändå. människorna i mitt liv :) jag är för snål för att bjuda snokare på extramaterial hihi.

storseans med terry evans var en av de coolaste upplevelserna jag har varit med om. jag kommer definitivt att gå fler gånger!

ikväll ska jag festa med mina älskade brudar för sista gången den här sommaren :( för sen bär det hem mot sverige igen! vi ska grilla och mysa hos marie och sedan börja ladda inför en vild fest med mkt dans och drinkar :)

annars är det rätt lugnt.. solen skiner och det är varmt, skönt! tenta på tis och det känns som.. jaha det är tenta ungefär. antingen kommer det gå bra (känns som att hälften handlar om allmänbildning) eller går det mindre bra.. beroende på frågorna. well well blir de omtenta så blir det :) för nu ska jag bara ha så kul som möjligt sista tiden som jag är här, för jag kommer sakna er alla så himla mkt i sommar!

PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad skönt med sommarlov!!hoppas ni får skoj nu sista kvällen med gänget=) oo...hände det nå bra på terry??har väntat på att du skulle skriva om det men när du väl gör det så nämner du inget=(kramar på dig o lycka till på tentan!

baramalin sa...

Ja verkligen!! Jo Terry var verkligen helt otroligt! Orkade inte skriva men lovar att jag ska skriva en blogg tillägnad dig, om terry! (efter tentan) :)Lycka till du med på tentan! Kram