fredag, maj 11, 2007

det är min tur nu, vinden har vänt.



U det går bra nu O

Vuxentestet skickas runt flitigt och jag kunde inte vara sämre än att fylla i det. Jag blev mycket förvånad över att min uppskattade ålder skulle vara 26 år (!). Ja Lisa du kanske inte var så dum när du trodde att jag skulle fylla 24 år på min 22årsdag :) Dock tycker jag inte råden var så märkvärdliga med tanke på att det inte var några -råd- som skulle funka för mig, läs och häpna.

Din vuxenpoäng är: 14.4 Din ålder borde vara 26.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse För att se ditt poäng senare, spara den här länken

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
Tips på saker att göra för att få mindre poäng

Börja drick öl. (JAG DRICKER JU NÄSTAN ALLTID ÖL!)
Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden. (lite för mycket BEEN THERE DONE THAT)
Flytta ihop med några kompisar. (HAR REDAN BOTT IHOP MED KOMPISAR)
Ge dina krukväxter till grannen. (DET RÄCKER VÄL MED ATT JENNY VATTNAR DEM PÅ SOMMAREN?)
Sälj din bil, det är omiljövänligt. (JAG VET ATT DET ÄR JÄVLIGT OMILJÖVÄNLIGT OCH SKULLE ALDRIG I HELA MITT LIV SKAFFA MIG EN BIL. SKULLE HELLRE PANTA MITT KÖRKORT FÖR I LÖÖÖV KOLLEKTIVTRAFIKEN).

Ja ni ser. Jag tycker iaf att jag har mitt glada barnasinne kvar och flummar runt och att jag råkar vara förståndig och realist är bara till min fördel :) Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

fan, jag blev 41,7 år!du behöver inte oroa dig!=)

baramalin sa...

Haha det var det värsta! :) Dags för förändring?

Anonym sa...

fan vilken rolig grej mallan:P Ja skulle då, enligt testet, ha varit 30,6 år haha!!