torsdag, april 26, 2007

Ingemundebo

En gris, en ko och en Ingemundebo! :)

Vet inte varför jag är så glad idag.. är inne på min andra sjukvecka nu. Men idag är nog den dagen jag har mått bäst hittills och det är väl värt att vara glad då kanske. Var på vårdcentralen i tisdags och ska få provresultaten i morgon. Kan det inte bara bli bra? Jag saknar den riktiga Mallan. Idag har jag och Lillis varit på stan, en febertermometer och baffusin var det som shoppades. Förutom ett djävulskt gott maxmål med smält ost :) Vi tyckte vi var värda det eftersom vi har varit så grymt duktiga med pluggandet. Vi har jobbat stenhårt så i morgon kommer vår ambitiösa grupp att vara klar med B-uppsatsen (5p) :) Så gött!

Nu ska jag vila och samla energi. För det kan faktiskt bli så att resan till Sundsvall blir av i helgen! Feber. Inte feber. Feber. Inte feber. Feber . . ?

Puss

Inga kommentarer: