söndag, augusti 05, 2007

I was broooken and alooone

För några veckor sedan fick jag detta sms av Jossan;
"I lördags var jag i korpilombolo å dansade till Takidas låt broken. Tänkte verkligen på dig hela tiden :) Haha kram å puss"

Inatt fick Jossan ett sms av mig;
"Haha jag garvar ihjäl mig vi sitter på efterfest med Takida o super hela natten. Tänker på dig"

Behöver jag ens säga att gårdagens kväll/natt/morgon var VILD, OFÖRGLÖMLIG och JÄVLIGT KUL!? :)

Rolig förfest hos Maria och sedan blev det Nässjö och högland. Askul, flummade hela kvällen och träffade massa rolig folk. Sen kom jag och Ida på att vi inte kom hem så jag sa "ääh det är lugnt Ida, låt mig fixa det här.. jag hittar en efterfest". Några min senare rullar Takidas turnébuss in bredvid mig. Så då var det bara att se till att bli bjuden vilket jag är ganska bra på (bjuda in sig själv is the shit haha). Så 5 min senare satt vi på ett hotellrum på högland och drack öl och flummade runt. Ida åkte hem runt 3 men jag blev kvar och somnade i korridoren haha. Sen gick jag och käkade frulle med dem.. haha så jävla fult var det. När jag kom hem i morse runt 10 var jag fortfarande full och min mun gick i ett när jag skulle förklara hur sjukt kul vi hade det :)

Ja jag bjuder på lite bilder!






4 kommentarer:

Anonym sa...

men alltså, fyfan va snyggt håret var gumman=)!shit pommfritt=) hoppas det går bra å jobba imorgon! PUSSSSS/Lillis

Anonym sa...

fan vad skoj!hehe

Anonym sa...

ruggit snyggt ditt hår var! :) lite avis må jag säga;P . snart är det du, jag, takida, å en öl som gäller ;D

baramalin sa...

Lillis: Tack gumman, hela du är snygg! Måste verkligen ta tag i våra liv men är så upptagen hela tiden och på torsdag drar jag nog till sthlm. Ons kväll då? PUSSS

Erica: Ja det var riktigt skoj :D

Jossan, tack honey! Haha ja du ska inte va så känslig du skulle hakat på projektet haha :P Ja jag längtar till lite takidaskönsång med dig och mig och ÖÖL! Puss