måndag, mars 26, 2007

Smarremums

Sitter och väntar på att Johan ska komma hit. Jag ska få hans mat nu när han har rensat ut hela köket.. fläskfile och hamburgare hörde jag något om, de blir mums de. Jag dissar snacket om hur jobbigt allt är och hur mycket jag kommer sakna honom när han flyttar. Men var tvungen att nämna det så ni inte tror att jag har gått och blivit känslokall för så är inte fallet. Hur som helst ska vi till Waldorf nu och äta vår sista måltid tillsammans (men usch vad hemskt det låter). Har även inhandlat en examenspresent/inflyttningspresent. Hoppas han blir glad, han förtjänar det bästa!

Singellivet är ju tydligen inne läste jag på aftonbladet i morse. Alla -heta- kändisar är de bla bla. Vem bryr sig egentligen men man måste ju se det positiva, så kära vänner jag är jävligt inne nu.. lr om någon dag sådär :P

Nu kommer mina vänner få all min dyrbara tid, och dansen på alla sätt och vis! Annars var helgen mycket skoj med 23årsfest hos Emma och sedan cleo. Det var roligare på cleo när det var 23 men ändå börjar jag bli leds på det. Vi måste upptäcka nåt nytt tror jag :)

Nå.. hoppas allt är bra med er! //Mallan

Inga kommentarer: