onsdag, mars 07, 2007

Bara roligt


Hello people :) Tänkte passa på att skriva när humöret och livet är på topp! Händer så mycket kul hela tiden nu. Har köpt en efterlängtad dansmatta till mitt x-box. Så jävla kul är det haha! Det bästa köpet det här året. I morgon drar jag och Erica till Måttsund och åker bräda, kommer bli soft! På fredag åker jag med Jossan hem till Övertorneå/Jouksengi och ska vara där hela helgen. Kommer bli lika kul som förra året. Vi ska åka skoter och längdskidor och promenera över isen till Finland i solskenet. Ska verkligen bli toppenskönt :) När jag kommer hem har Johan kommit upp hit igen, längtar så efter honom nu!! Sedan nästa helg ska vi åka bort på en liten love-holiday :) Antingen blir det storforsen men båda är lite sugna på att åka till Kiruna och bo på hotell och besöka ishotellet i Jukkasjervi som jag har tjatat om sen jag flyttade hit haha :)


Ja nu leker livet! Fia antydde på att hon kommer besöka mig också snart. Så kul :)

Hoppas allt är bra med er! PUSS

Inga kommentarer: