tisdag, februari 13, 2007

Jag är king


Okej. Eftersom jag har varit så neg i mina föregående bloggar bjuder jag på den här :) För det första var helgen så himla underbar med min sötnos. Fick ny positiv energi så nu är jag den gamla vanliga Malin igen med ett leende på läpparna. För det andra satte mamma o pappa in 1000 kr på mitt konto för att de var så söta! För det tredje... vi fick tillbaka förändringsarbetet igår. Det som jag och Josefin gjorde så himla bra och fick beröm av alla (vi får fortfarande mejl av Carin som berättar att förskolor vill höra om det och vill kopiera allt vi gjort) det är bara tacka och ta emot. Men det som gör mig så otroligt glad och stolt är att jag fick VG på allt! Observera då att 5 st av 14 blev godkända. Och jag fick VG liksom, damn I´m goood! :) Så glad är jag! För det fjärde har jag VFU på en förskola i Bensbyn och barngruppen är så fin. Underbara kompetenta barn som är så villiga att lära och jag bara njuter av att vara där och få ta del av deras liv och vara med och lägga grunden för dem. Åhh vad kul det är :) "Fröken... du är så himla fin i håret idag". Naaw :) Hugo 3.

För det femte. Det är alla hjärtans dag i morgon. Vilket betyder att det blir mys och gos med världens bästa Johan! Anitas kalla räkpaj kommer göra sitt. Det blir smarremums :D

Puss!

Inga kommentarer: