söndag, juni 17, 2007

sommar och sol


alles gut alles gut. trivs som fisken i vattnet i mitt lilla småland (än så länge) :) det är verkligen konstigt vad man kan uppskatta saker och ting som man aldrig har tänkt på förut. nowadays när vi åker bil mot tranås, gränna eller vallstorpshållet så beundras jag verkligen av den småländska (östergötländska med) naturen. det är verkligen vackert här... har aldrig ens tänkt på det förut och när turister har kommenterat vilken mysig stad eksjö är så har man skakat av sig det ganska snabbt. nä.. när det är såhär på mina villkor, och jag får stanna hur länge jag vill så är det perfekt. men så vet jag ju att jag har ett luleå att återvända till när jag tröttnar på det här :)

har hunnit med en hel del, inte lugnt en sekund men det är så jag vill ha det! :)

Inga kommentarer: